Mekalasi Oy toteutti maaliskuussa 2021 vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn, jossa selvitettiin asiakkaiden ja jälleenmyyjien tyytyväisyyttä Mekalasin toimintaan. Tutkimus toteutettiin samanaikaisesti sekä Mekalasin asiakkaille että jälleenmyyjille. Linkki kyselyyn lähetettiin sähköpostitse asiakasrekisterissämme oleville henkilöille ja jälleenmyyjille.
Valtaosa asiakaskyselyn vastaajista oli tyytyväisiä Mekalasiin tavaran tai palvelun toimittajana. Kaikkein tyytyväisimpiä oltiin Mekalasin luotettavuuteen, toimitusvarmuuteen, asiakaspalveluun ja tavoitettavuuteen.
Vain muutama prosentti vastaajista oli tyytymättömiä Mekalasin toimintaan, ja asiakaskyselyn perusteella Mekalasin NPS (Net Promoter Score) onkin 56 eli erinomainen.
Suurin osa jälleenmyyjistä oli tyytyväisiä Mekalasin jälleenmyyjätoimintaan. Erityisesti kiiteltiin tuotteiden saatavuutta, asiakaspalvelua ja varastotuotevalikoiman kattavuutta.
Asiakaspalvelu on meille sydämen asia. Asiakastyytyväisyyskysely osoitti jälleen kerran, että olemme onnistuneet saavuttamaan asiakkaiden luottamuksen ja tukemaan asiakkaitamme monin eri tavoin.
Kyselyn kautta saatu rakentava palaute on meille mittaamattoman arvokasta. Keräämämme palautteen avulla kehitämme toimintaamme ja asiakaspalveluamme entistä paremmin asiakkaiden toiveita vastaavaksi. Asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan jatkossakin vuosittain.
Kyselyyn vastanneiden ja yhteystietojensa jättäneiden kesken arvottiin kaksi paria laadukkaita Leguano-paljasjalkakenkiä. Olemme olleet yhteydessä voittajiin sähköpostitse.
Onnea voittajille!
Suuret kiitokset vielä kaikille kyselyyn osallistuneille.